"A rumble just en't a rumble without a bit of rumble, is it?"
De lijst van alle op het moment verkrijgbare Playstation Move games!
Ik heb genoeg advertenties en andere aandacht aan de game gezien, maar had nog geen reviews gelezen. En toen kwam ik toevallig deze tegen:http://www.gamespot.com/the-witcher-...eview-6314759/
"The Bad
- A variety of bugs
- Combat sometimes ventures into cheap territory"
Kwam wel heel toevallig overeen.![]()
Ja en laten we de pluspunten voor het gemak ff vergeten he. De game heeft gemiddeld een 90 op basis van 40+ reviews, maar jij baseert je mening op de 2 minpunten uit 1 enkele review. En "A variety of bugs" is niet een reden om de game te laten liggen. Dat kan je net zo goed als minpunt rekenen bij elke hedendaagse rpg want die hebben allemaal meer dan een handvol bugs.
Ik heb geen mening gepost over de game. De game lijkt me ook best gaaf. Ik zou misschien zelfs overwegen om het te kopen als ik niet nog nauwelijks aan Skyrim toegekomen was.
Ik tel bugs ook als minpunt in iedere hedendaagse RPG, dat lijkt me toch logisch. Vooral als ze van het savebug niveau van Skyrim zijn.
Ik zou trouwens eerder de game laten liggen om de goedkope combat, dat is een van de dingen die me het meest stoorde in de Assassin's Creed games.