Ga terug   PlayStationPure FORUM > PLAYSTATIONPURE > Officieel PlayStation Magazine

Reageren

Discussietools Weergave

Opm #97
Oud 25 januari 2010, 19:05   #1
FGras
Metal Gear

FGras's schermafbeelding

FGras is offline
Stuur een bericht via MSN naar FGras
Standaard Opm #97

Das m dan.

Laatst gewijzigd door FGras; 25 januari 2010 om 19:13.
  Met citaat reageren

Oud 25 januari 2010, 19:10   #2
NjoY14
Otsel

NjoY14's schermafbeelding

NjoY14 is offline
Standaard

En wat is de inhoud deze maand??
Reviews van Bioshock 2, Dante Inferno, Darksiders, Heavy Rain en Mag?

Sommige wel sommige niet maar had nog een email gehad met de inhoud en op de site staat het ook nog niet vermeld.

Kan iemand het hier posten|?

Oud 26 januari 2010, 10:50   #3
Hekke
Padawan

Hekke's schermafbeelding

Hekke is offline
Standaard

Bioshock, heavy rain, MAG => geen reviews

wel: veel FF XIII (duh...) met interviews etc, read ded redemption (hands on), darksiders, MGS voor PSP (preview), dante (crossfire),...

Voor ieder wat wils. De review Heavy Rain mocht nog niet verschijnen van de uitgever van de game (bummer)...

Los daarvan hebben alle collumschrijvers zichzelf deze maand overtroffen.

En wat ik al lang kwijt wil: de diepgaandere interviews met gameontwikkelaars (nu van FF, en vroeger oa Joe Mad, dat meisje van flower etc...) vind ik een toptoevoeging aan mijn favoriete blad.
  Met citaat reageren

Oud 26 januari 2010, 11:24   #4
FromZero2Hero
God of War

FromZero2Hero's schermafbeelding

FromZero2Hero is nu online
Standaard

Reviews komen tegenwoordig bijna allemaal te laat.
  Met citaat reageren

Oud 26 januari 2010, 12:37   #5
dutchie207
Net uit de Pampers

dutchie207 is offline
Standaard

Beste Redactie van OPM, gedurende de jaren lees ik elke maand trouw jullie blad.
Losstaand hiervan ben ik benieuwd waarom er geen review van MAG in de editie zit van deze maand (OPM 97). Komt het misschien omdat MAG nog niet uit is en daardoor het spel niet goed gereviewd kan worden, of omdat het een multiplayer only game is? Of spelen beide zaken mee?
Jullie hebben hier vast een goede reden voor, maar ik was hier gewoon benieuwd naar omdat ik hem waarschijnlijk ga kopen en graag wou weten wat jullie mening was of MAG.
alvast bedankt.
  Met citaat reageren

Oud 26 januari 2010, 12:56   #6
Earase
God of War

Earase's schermafbeelding

Earase is offline
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchie207 Bekijk bericht
Beste Redactie van OPM, gedurende de jaren lees ik elke maand trouw jullie blad.
Losstaand hiervan ben ik benieuwd waarom er geen review van MAG in de editie zit van deze maand (OPM 97). Komt het misschien omdat MAG nog niet uit is en daardoor het spel niet goed gereviewd kan worden, of omdat het een multiplayer only game is? Of spelen beide zaken mee?
Jullie hebben hier vast een goede reden voor, maar ik was hier gewoon benieuwd naar omdat ik hem waarschijnlijk ga kopen en graag wou weten wat jullie mening was of MAG.
alvast bedankt.
Ik ben niet van de redactie, maar het lijkt me een trend van de laatste tijd dat uitgevers weigeren om review-versies tijdig beschikbaar te stellen omdat ze bang zijn voor negatieve reviews (of omdat andere bladen grof geld betalen voor een exclusieve review).
Een paar jaar geleden had OPM de review altijd voordat de game in de winkel lag, dan zat ik nog 2 weken verlekkerd die review grijs te lezen omdat ik de game zo graag wilde. Nu krijgt OPM de reviewcodes gewoon te laat, waardoor de reviews vaker pas verschijnen na de release van de game. Erg jammer, maar helaas.

Vetste cover ooit !
Oud 26 januari 2010, 12:56   #7
iDeKlein17
Padawan

iDeKlein17's schermafbeelding

iDeKlein17 is offline
Standaard Vetste cover ooit !

OPM BEDANKT !
DEZE COVER IS ECHT GEWELDIG !!
Ik heb Lightning ontvangen :P
Echt GE-WEL-DIG
Nu ff lezen

Update :
Geweldig nummer :P
Alle goeie toppers staan erin.
Ik geef het een 9.5/10

Laatst gewijzigd door iDeKlein17; 26 januari 2010 om 13:08. Reden: Update
  Met citaat reageren

Oud 26 januari 2010, 13:38   #8
dutchie207
Net uit de Pampers

dutchie207 is offline
Standaard

thanks earase voor je reactie. Ik heb deze trend al vaker terug zien komen, hoewel dit niet ligt aan de reviewers. Het is aan de ene kant te begrijpen, maar aan de andere kant jammer. Jammer dat ik nu niet weet hoe OPM tegenover MAG staat .
  Met citaat reageren

Oud 26 januari 2010, 13:53   #9
Wolfkie
Ryu

Wolfkie's schermafbeelding

Wolfkie is offline
Standaard

Hoeveel haalt Dante's Inferno?
  Met citaat reageren

Oud 26 januari 2010, 13:58   #10
Hekke
Padawan

Hekke's schermafbeelding

Hekke is offline
Standaard

Dat gebeurt idd meer en meer... Ergens heeft een uitgever het recht om die codes acher te houden of een verbod om voor een bepaalde datum te publiceren. Maar voor titels als heavy rain en MAG is dat dubbel spijtig, dat zijn Sony titels en OPM is toch een officieel erkend blad dus eeen vroege review langs "officiële" weg is toch ook een vorm van klantenservice (en reclame) voor de "exclusieve" games...

Codes achterhouden, uit vrees voor slechte review of wetende dat de game bagger is haalt weinig uit denk ik en is vooral een schromelijke onderschatting van de gemiddelde gamer die zich toch eerst informeert voor hij/zij per definitie te veel neertelt voor nieuwe releases...
  Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten