Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchie207
Beste Redactie van OPM, gedurende de jaren lees ik elke maand trouw jullie blad.
Losstaand hiervan ben ik benieuwd waarom er geen review van MAG in de editie zit van deze maand (OPM 97). Komt het misschien omdat MAG nog niet uit is en daardoor het spel niet goed gereviewd kan worden, of omdat het een multiplayer only game is? Of spelen beide zaken mee?
Jullie hebben hier vast een goede reden voor, maar ik was hier gewoon benieuwd naar omdat ik hem waarschijnlijk ga kopen en graag wou weten wat jullie mening was of MAG.
alvast bedankt.
|
Ik ben niet van de redactie, maar het lijkt me een trend van de laatste tijd dat uitgevers weigeren om review-versies tijdig beschikbaar te stellen omdat ze bang zijn voor negatieve reviews (of omdat andere bladen grof geld betalen voor een exclusieve review).
Een paar jaar geleden had OPM de review altijd voordat de game in de winkel lag, dan zat ik nog 2 weken verlekkerd die review grijs te lezen omdat ik de game zo graag wilde. Nu krijgt OPM de reviewcodes gewoon te laat, waardoor de reviews vaker pas verschijnen na de release van de game. Erg jammer, maar helaas.